Lanzarote;

9 januari 2011 - Landgraaf, Nederland

Welkom op mijn reislog bij reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen,fotos ect.. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken!

Goedeavond lieve mensen,

Ik vlieg 19 februari voor de komende 5 maanden na Lanzarote. Ik ga hier naar toe om hier stage te lopen in een hotel; Occidental Allegro Oasis- Costa Teguise. Ik ben nog maar 41 dagen verwijderd van deze spannende reis. Ik heb er onwijs veel zin in, maar vind het ook moeilijk om hier de mensen tijdelijk te "verlaten", maar ik laat daardoor niet deze uitdaging voor me neus voorbij gaan, die mensen zie ik snel genoeg weer hoop ik , als mijn tijd daar goed bevalt haha! Ik kan nu wel beloven dat als ik daar ben heeeeel veeeel berichtjes ga schrijven maar, denk uiteindelijk dat er niet veel van komt, aangezien ik al gehoord heb dat ik GEEN internet in mijn hotelkamer heb! ohhmygoshh. Maargoed kan nog altijd na internetcafeeetjess. Ik heb in het hotel mijn eigen kamer, dus neem aan dat ik wel goed terecht kom. Ik hoef eigenlijk niks meer te regelen voor Lanzarote heb zover alles klaar! Hoef nog maar heeeeleeee kleine dingentjes.

Hooop dat jullie al een beetje zin hebben om mijn reis in Lanzarote te volgen,

Liefsss xxxxxx

1. marcel rutten:
    9 januari 2011
    Hoi Sanne
    Je bent nog niet weg maar zal elkedag wel even kijken wat de vooruitgangen zijn
    xxx pappie
  2. Lanzarotefan:
    10 januari 2011
    Hi Sanne,

Leuk! Ik ga je site volgen. Alvast veel succes en plezier op Lanzarote!

Hartelijke groet,
    Liesbeth
  3. marcel rutten:
    11 januari 2011
    Hoi Sanne het is stil hier nog niets nieuws

groetjes pap
  4. Sannee:
    12 januari 2011
    Leukk dat jij als lanzarotefan mij gaat volgen! heb je misschien nog leuke tips voor me wat ik zeker moet bezoeke?

Liefs,x
  5. Lanzarotefan:
    26 januari 2011
    Hoi Sanne,

Uiteraard! In elk geval niet missen:

+ Jameos del Agua en Cueva de los Verdes
    + Nationaal Park Timanfaya