Eeersteeee blogg!

Heei lieve mensen!

Hoe is het met jullie? hier is alles prima en verloopt eigenlijk allemaal op rolletjes! Mijn vlucht was ook goed, alleen beetje lang omdat ik maar alleen vloog. eindelijk aangekomen op het vliegveld ben ik een taxi gaan zoeken voor me naar het hotel te brengen. Dit was ook allemaal vlekkeloos gegaan.Gister had ik me eerste werkdag, maar het nadeel is dat ik niet echt vloeiend spaans kan ! en hier 80 procent van de gasten hier zijn spaans. Spanjaarden zijn erg stug haha. maargoed daar kan ik wel mee leven! Mijn eerste werkdag was van 4 tot 8 uur savonds. eigenlijk was het de bedoeling dat ik tot 12 uur savonds moest werken. maar omdat het zo druk is nu in het hotel was onmogelijk om mijn dingen aan te leren.. de eerste week zal ik bij de receptie meedraaien. daarna ga ik poolbar doen en bar. dit is name dat ik spaans ga beheersen! daarna mag ik terug na de receptie als alles goed verloopt. Ik heb geen internet hier moet ik namelijk voor betalen.. Over 2 weken ga ik een usb stick halen voor 100 euro. dan kan ik 3 maanden voor internet! Ik ga zometeen even een flimpje kijken met mijn roommate en daarna kan ik beginnen met werken.. gister was het hier zo´n 26 graden en vandaag is het ook behoorlijk warm maar dat komt ook meer doordat nu de wind stil ligt. ik probeer zo snel mogelijk weer een blog te schrijven

Dikke kus en knuffels.

Sanne

1. marcel rutten:
    Ha ha Sanne
    blij dat het goed gaat met je !!!!!!
    als er iets is waar we je mee kunnen helpen dan horen we dat wel je banknummer hebben we al maar nog geen geld (grapje)
    groetje pap rose
  2. Monique:
    Hoi meissie,

Leuk stukje, fijn dat je het naar je zin hebt. Met spaans zal het steeds wel btje beter gaan. Moest aan je denken vandaag toen hier de sneeuwvlokjes omlaag dwarrelde en het erg koud was op mijn fietsje.
    Nou meis hou je taai daar en tot je volgende blog.
    Dikke knuffel en xxxjes