Even snel!

28 februari 2011

Heei lieve mensen!

Hoe is het bij jullie? Nou mijn eerste week zit er al op en het bevalt me prima!  Gister even lekker gechilt, en vandaag bijna de hele dag aan het strand gelegen. Tja nu lekker verbrand haha!
De tijd vliegt hier om, en morgen begint dan ook weer mijn werkdag! Heerlijk ik kijk der weer na uit, omdat met mijn lieve collegas te werken! Verder is het nog lekker mooi weer en elke dag als ik opsta en ik kijk na de zee dan denk ja 2011 is echt mijn jaar! Ik kijk er wel na uit als mijn vriendinnetjes wel eindelijk hier zijn haha!.. Toch heb ik daar wel echt behoefte aan om deze ervaring met hun te delen en weten hoe ik hier leef!.. maar nog even de daagjes aftellen! We hebben net te horen gekregen dat ik morgen nog 5 nederlandse studenten in dit komen, maar die werken dan een stukje verder op dat is wel de zelfde keten als bij ons maar dat hotel zit helemaal vol. Onze DUTCH CLUB wordt steeds groten hahah. zo noemen we ons! Verder gaan we zaterdag opstap omdat hier ook carnaval wordt gevierd hahahahah yesyesyes!

Tot snel!

Dikke kus en knuffel!
Sanne

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. marcel rutten: