Al 2 weken erop zitten.

6 maart 2011

heeeei lieve mensen!!

How are uuuu! hier is nog steeds alles prima. Wordt een beetje saai als alleen maar alles goed gaat he haha! Just joking. Ik heb het enorm naar mijn zin en mijn roommate is echt geweldig!
Bij de receptie bevalt het me prima! Heb gisteren alle incheckingen gedaan en ging prima! Vandaag heb ik een dagje vrij en daarna weer 5 dagen werken. Daarna heb ik samen met mijn roommate vrij en gaan we een excursie boeken naar het noorden van het eiland waar je de vulkanen heb en hele mooie strand dus ben benieuwd. Omdat ik bij de receptie werk krijg ik het voor niks haha.

Nog even is mijn lieve vriendin hier en mijn moeder en kijk er wel naar uit om mijn ervaring te delen. Verder is hier nou ook carnaval maar dan een maand lang. dus jullie kunnen mij niet jalours maken met carnaval want hier wordt het 10 keer beter gevierd haha!

Verder besef ik nog niet echt dat ik hier al 2 weken zit want de tijd vliegt gewoon! en vermaak me zo erg hier en we zijn nu echt een hechte groep t worden. Verder doe ik met mijn roommate squashen en morgen beginnen we met tennisen. Moet toch iets doen om mijn voetbal te vervangen!

een heleeee dikke kus en knuffel en zal snel een blog weer schrijven

xxxxxxx

1. Monique:
    8 maart 2011
    Hoi meis,
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en het goed met je kamergenootje kunt vinden. Gaat het al beetje beter met je spaans nu? Leuk dat je vriendinnetje en je moeder naar je toe komen. Is leuk om hun te laten zien waar je zit en hoe je het hebt. Ook als je straks weer thuis bent dan weten hun waar je het over hebt.
    Nou dikke knuffel en tot je volgende blog.
    xxxjes Monique
  2. Sannee:
    9 maart 2011
    Heei monique,

dankjewel voor je berichtje. jaa toch iets om naar uit te leven dat mensen hierheen komen, en hun weten dan ook hoe je echt geleefd hebt.
    Ja mijn spaans gaat wel redelijk pik zo nu en dan wel woordjes en zinnen op. maar dat komt wel goed
    denk wel als ik terug kom een aaardig woordje kan spreken

Kus.xx